första inlägget

Nu ska jag börja blogga igen tänkte jag, så nu får ni läsa den också! ;)

Kan ju börja med dagen-
jag vaknade ungefär vid 11 idag och sen stack jag ut i stallet dirrekt och fixade allt! Och vet ni ? jag byggde om en av boxarna helt själv! :D duktig nellie! hehe..

men iaf, sen åkte jag och mamma in till stan och handlade lite gottgott tills imorgon, för då åker jag och mamma upp till kusinerna i värmland! :) ska bli skojj! ;)  aa.. och mer än så har jag inte gjort idag, elr jo jag har tagit lite bilder men dom blev inte så värst bra :/


                En bild från idag. söt va (a) ?


Kommentarer
Postat av: Din beundrare hannes :D<3

Sööt !<3

2011-12-27 @ 19:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback