sommarstugan

Tjatja, va ute i stallet igår kväll och red ut på min älskling för första gången där borta ;) shit vad kul det va, fast höll ju på flyga av då men det gick bra endå ;)) påvägen hem så mötte vi elon och denise, och metanol och elon gnäggade hur mycket som helst till varandra, så himla söta dom va, dom verkade verkligen sakna varandra :( men som tur ses dom snart igen !
 
Sen åkte jag hem till fanny och sov , körde hennes fiddy, jag sög verkligen på det i början men sen så , så jävlar gick den undan ! ;)) hahah
 
Nu ska jag ut till sommarstugan med mamma och hennes kompis , ska ut och ha det lite mysigt, äta god mat, och sola :D så skriver senare ikväll , kommer nog lite bilder då också ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback