presenter

Heeej, har inte hunnit blogga något idag :/ så jag bloggar nu istället :)

Fyller ju faktist 14 år idag :D
Så vaknade av att mamma kom in och sjöng för mig, så fick jag frukost på sängen och gissa vad jag mer fick! Jo en data :D snacka om att jag blev glad, har verkligen saknat att kunna sitta med datan i sängen och så!

Här får ni lite bilder jag fick idag ;)





Är jättenöjd med mina precenter :D!

Fick min favorit parfym av bästavän :D så nu kommer jag lukta SUUUUPER gott :D haha!

och så har jag fått massa godis som jag inte orkat lägga ut bild på ;) hehe..
Kommer få lite mer paket sen av min syster och farmor :))


Nu ska jag dejta duschen, ska bli jätteskönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback