sängen nästa

Har nyss kollar på bb från både idag och igår eftersom att jag missade det igår ;)
Men jag pratade nyss med mamma och hon sa att jag kanske kan få premium :D snacka om att jag blev glad! så HOPPAS verkligen att jag kommer att få det nu. för jag verkligen ÄLSKAR det pogramet. bästa ever :D och ponnyakuten såklart ;) hehe!

Men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på film o smsa lite med folk sen ska jag FÖRSÖKA sova ;) fast kan ju va lite svårt nu eftersom at det typ är storm ute och jag tycker att det är läskigt då ;$ hehe! Men också för att jag ska upp kl åtta imorgon för jag ska hinna med att fixa i stallet innnan jag åker och så ska jag blogga lite tänkte jag OCH packa ner nått mer i väskan som tex smink o lite så :) PUSSSS!


Jag och nallis säger godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback