skattmansö

Idag har våran skola vart i skattmansö och åkt skidor, :D det va riktigt kul faktist, jag ramlade inte en enda gång ;) stolt chey! Och vet ni vad jag gjorde ...? Jag åkte utan hjälm fast jag inte får för mina föräldrar ;$ Busigt va ! fast Shhh säg inte det :) hahaha!

Nej men iaf... nu är jag hemma och jag är helt slut i kroppen. Hovis har vart ute och skott hästrna också nu på kvällen och jag har nästan fixat klart i stallet så det är ju skönt! ;)

Men nu ska jag gå och ta en efterlänktad dusch ;)

Hejdå så länge!


Kommentarer
Postat av: Eve

Ja, GUD så busigt! Tänkt vad alla hade haft roligt om du åkt omkull, hamnat i koma, blivit hjärnskadad för livet och förmodligen också hamnat i rullstol efter antalet frakturer i nacke och rygg. Jättebusigt. Eller så använder du hjälmen och har livet i behåll.

2012-02-14 @ 19:44:33
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Eve

men varför göra som alla andra? Och mycket är farligt, ja..men varför utsätta sig för sånt som man kan undvika? Speciellt när ens föräldrar faktiskt sagt att man SKA ha hjälm. Förstår inte poängen.

2012-02-14 @ 21:19:45
URL: http://eveseden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback