min dag...

Idag va jag hemma från skolan för att jag kännde mig inte så jätte bra :(så jag fick ligga kvar i sängen o mysa :)
Sen tog jag lite bilder fast jag fastnade inte på en ända bild idag ;p så det kommer inte så många på mig.. ;)
Red ut en sväng i skogen på älsklingen idag också :) så myysigt det va! har inte ridit honom på jättelänge! ♥

Nu på eftermiddagen skulle jag flytta över hästarna till en annan hage, gissa vad som hände då ?
Jo Elon stack ur grimman och sprang ut på åkern så jag fick springa in i stallet och hämta mat och locka fram honom :p sen när jag skulle flytta över metanol så tappade jag grimmskaftet så han sprang iväg xD haha asså serriöst,jag orkar inte med mig själv ;)

Ska vara själv hela kvällen :( hjälp mig!

bjussar på bilden :)




Kommentarer
Postat av: TheaD

stackarn ;) <3

2012-02-03 @ 20:15:35
URL: http://videofet.blogg.se/
Postat av: linda

Så fin nellie!

2012-02-08 @ 21:44:30
URL: http://lindamariennaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback