ÄLSKAR rubrik!

Heeejjj allihoppa! :D
Idag va skolan helt okej, hade prov på morgonen och det gick verkligen inte bra! jag kunde lyckats 1000 gånger bättre, det vet jag. men aja det är ju som det är nu :)

Men efter åkte jag och Teo hem till mig, vi tog lite bilder och satt vid datan ;)
Har ju satt upp mina hyllor idag! :D vart hur bra som helst! jag är supernöjd! (y)

Tog bild på det idag, men eftersom att jag inte har nån sladd från min kamera till datan så kan jag ju inte lägga in dom -.- men ska få sladd av min syrra :) så då kommer jag ladda upp mycket bilder :D det lovar jag.

Nu ska jag ner och ...
1.ta bort sminket
2.ta godiset
3.sätta på en film
4. smsa lite :D
5. sova
 
jag tycker det ska bli super skönt! kommer nog somna ganska så tidigt ikväll, för jag e trött ;)



idag i skolan satt jag och snacka med Amanda och det faktist ganska kul för hör på dethär -

Amanda -Jag hatar folk som kommer från uppsala, förutom emil! för han kommer ju från uppsala
Jag- vad sa du att han hette ?
Amanda- Emil eriksson
Jaha, det känner jag igen. bor han i enköping ?

HAHAHHAHA asså , hur dum får man vara :oo ? döööör!

För er som inte fatta- jag lovar det va as kul! så skratta på ;)


HHHAHAHAHAHHAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback