gissa vad jag ska göra då... ?

Skolan idag va sjukt tråkig, har suttit och pluggat på alla länder och sånt -.- fyfan så tråkigt det är säger jag bara :o Har prov på det imorgon, kommer aldrig klara det kan jag ju säga! :/ nervös chey..

Men mamma och pappa hämtade mig i skolan, så åkte jag hem en snabbis och sen stack jag till västerås med pappa och köpte hyllor till mitt rum :D Men såklart så hade vi en sak som vi behövde i mammas bil så kunde inte sätta upp dom ikväll ... :( men får göra det imorgon istället!
Längtar tills jag får sätta upp hyllorna och ställa dit massa fina saker! (a) mitt rum ska bli SUUUUPER mys :D hihi!


Nu sitter jag i min OnePiece och ska snart gå och sova tänkte jag! e faktist as trött. Det är ju en dag imorgon också ;) Juste det är ju FREDAG imorgon :D! Shit vad skönt!

Ska nog vara med Teo imorgon :D kuuuul! ;)

Snart är månaden slut och då får jag mina pengar :D Gissa vad jag ska göra då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback