kul grej...

VEM

Vem är i rummet med dig? mamma -.- 
Vem fick du senaste sms av ? Olle
Vem tänker du på nu? Ingen just nu.
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma.
Vems hus var du senast i? mitt såklart.
Vem önskar du var med dig nu? Nellie.saknar henne som SATAN !
Vem är din favoritsläkting? faster & kusinerna ♥ farmor , mormor osv.kan inte bara säga en ;)

VAR

Var är din mobiltelefon? precis här bredvid mig.
Var handlar du mest? ginatricot , hm och jc
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Jc

VAD

Vad åt du senast? keeeebab
Vad drack du senast? fanta
Vad är det för färg på dina byxor? har inga på mig just nu.
Vad är den närmaste saken som är blå? en sax
Vad har du på fötterna? ingenting

Vad är din favorit färg? vit/ljus rosa

Vilken film såg du senast? skärgårdsdoktorn
Vad hör du just nu?  bolibompa skit typ ;s ?

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? eeh jaa.. ?
Hånglat på en bio?  nepp
Hånglat i skogen?  nepp
Tyckt att din kusin är het? haha nej
Sovit naken?  vem har inte ?
Kört över hastighetengränsen? har ingen bil satt öh venne ? finns det sånt för cyklar också ?
Målat om ditt rum?  ja
Dansat framför en spegel? jaa
Fått hicka?  men jaa :o

Dumpat någon? yepp
Stulit pengar från en kompis?  nje elr jo en krona kanske :o ? eler inte vad jag vet :p
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? nej
Varit i slagsmål?  njaa
Smugit ur ditt hus? ja
Haft känslor för någon som inte känt desamma? japp...
Hånglat med en främling? nej
Älskar eller saknar någon nu? jaa, Matilda :/ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback