muffins

Kul att det är många som tycker att jag ska videoblogga :)
Jag ska bara kolla om jag har sladd till min systemkamera ;) och jag kommer inte börja med det just nu, men om ett tag, för jag behöver lite hjälp med små saker ;) skaffa youtube konto o så :)

nån som skulle kunna hjälpa mig med det !?!

Idag hämtade mamma mig från skolan, då åkte vi ner till jysk och handlade 4 stycken korgar som jag ska ha till mitt rum ;) sen köpte jag två muffins, alltså sånna som man kan lägga smycken i (a) så himla söta dom är! helt kär i dom :D Lägger ut bild på det imorgon för då ska jag dra till ikea och handla hylla och sovbord, så får ni se när allt är helt klart :D Kommer ha världens mysigaste rum då ju (a)

Sen köpte jag lite allmäna(sta) saker.
Fondation borse :- 35 kr -maxi
leppglans :- 109 kr -maxi
Puder :- öhmm ? typ 130 kr ? -maxi



Jag saknar denhär tiden med dig!♥

jag och fanny!♥

 


Kommentarer
Postat av: nån av oss på bloggen ;)

du behöver inte ha ett youtub konto för att göra det

2012-01-19 @ 17:14:50
URL: http://bondungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback