svar på några kommentarer..

nelliekarlsson
om du sett 1an ska du se 2an , den är grymt bra!

Svar: jaa jag har hört att den ska vara jättebra! jag ska titta på den någondag ;)


Arvid
Höru tjejen du är jävligt snygg!! <3 Lust att bli tsm? :D

Svar: tack så mycket :) hahah jag känner dig ju inte :) hehe söt!


Anna
Hej, har hört att du gör jätte bra design, undrar om du skulle vilja göra disign åt mig? Ska snart skaffa blogg, har inte bestämmt än vad jag ska ha så om du vill så får du gärna ge förslag! :) 

Svar: hehe jasså ;) nja så bra är jag väll inte! men visst kan jag testa göra en design åt dig :)

Ebba Johansson
Hejj, jag är en tjej som är jätte imponerad av din blogg och undrar om du kan gå in lite på min och kolla! :) 

Ps; Jätte fin blogg!!

Svar: ååh vad kul :) ja självklart kan jag göra det ;) tack så mycket :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback