20:39

Tjatja, Min mobil cpar, lite satt jag kan inte lägga in bilder :( vettefan vad som hänt :(
Men iaf, har legat o solat en stund idag, hur skönt som helst! vill att vädret ska fortsätta vara såhär!
Men sen gick jag ut och sprang i en timme, riktigt skönt det va och komma ut och röra på sig, har ju bara suttit inne dom här dagarna ;) haha!
Syster kom hit vid fem tiden , vi satt bara o vänta på att mamma & pappa skulle komma hem och göra mat till oss :p sen baka vi en FET kladdkaka som jag tjatat om hela veckan! :o oh shit vad gott det va, jag dog lite där ! ;)

Kvällen kommer inte hända nått kul alls, ska städa mitt rum nu, sen ska jag ha lie filmmys för mig själv ;) det fukar ju det också!
Hare bra så länge ;) puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback