Lovisa Mårts är bäst,till och med bättre än min häst!! :D

Bästa rubriken någonsin-

Tjatja ligger i soffan som en stor bulle just nu! ska snart hoppa in i duschen tänkte jag , alltid skönt med en dusch innan man ska sova ;)

Men min dag: började med - skola , hade lite eng och matte, sen sluta jag vid kvart över ett satt det va väldigt kort dag ;)
sen åkte jag hem och red min polle , red inte så länge eftersom att dom gått så hårt i två dagar nu :)

Men ajjja! finns ingenting att bloga om idag, så ja tjullelulle bulle så länge då :)


Kommentarer
Postat av: beundrare



Du är en ängel från himlen djup i mina ögon, när du sa att du var singel tänkte jag "shit fan ljög hon?" Du är vacker och fin på alla möjliga sett, ett liv att dela med dig känns så rätt.

Ligger i min säng och tårana rinner känner hur livet sakta försvinner, jag vill vara hos dig och smeka din kind om jag så ska behöva springa dit du är i en motvind..<3

2012-03-26 @ 23:12:53
Postat av: Liam Wartel

jag tycker att du e jätte fin, dig skulle man allt vilja gå på dejt med <3

2012-03-27 @ 22:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback