Freeeeedag

Vilket jävla underbart vädert det är !

Har vart i skolan, sen skulle jag och fanny åka romberga bussen hem så typ missa jag den, elr jag trodde jag tog rätt buss, men nej jag tog inte rätt buss så jag fick hänga på fanny hem, så låg jag och steeekte i solen, somnade på studsmattan :p så nu svider det på hela kroppen ;p men färg har man iaf ;) 

Nu har mamma och jag nyss vart och kollat på stallplatsen som jag ska ha metanol på , verkar hur bra som helst! längtar som fan tills jag får flytta honom dit :D 
Men är äntligen hemma nu, men snart kommer syster och hämtar mig, ska ha myskväll , och imorgon bitti drar vi till västerås och shoppar :D jpppiiie! (y) 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback