Svar på kommentarerna :)

Ute eller inne?
fem bästa vänner ?
gillar justin bieber?
favorit färg?
favorit mat?

Svar: 1. ute
2.Matilda, Fanny ,Linnea,Teolinda och  mig själv!
3. ja, elr asså han e sjuuukt snygg och sjunger as bra, men jag brukar inte lyssna på honom så mycket , inte riktigt min musiksmak.
4. vit
5. hmm... olika, Kina mat typ.

Anonym
Vilken skola gick du på innan kunskap?

Inne elr ut?

favorit mat?

favorit färg?

Svar: 1. ute
2. kina typ.
3. vit

Anonym
vart ska du ha dina hästar när du flyttar?

när ska du flytta?

ska elon säljas?

isåfall, till vem?

Svar: 1.Elon ska vi låna ut på foder elr om nån köper honom :) och metanol ska jag inakordera(sta) i ett stall som ligger inte så långt här ifrån :)

2. ja elr lånas ut. Det finns en tjej som kanske ska ta elon, och hon heter denise :)


Denise och Elon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback