Underbart väder!

Gårdagen , började med skola, sen följde fanny med mig hem och hjälpte mig med metanol, han va heeelt crazy, sen ville fanny hoppa upp och testa honom också, satt vi fick roa oss med o rida en crazy häst ;)

Dagen: haha! Men sen åkte jag med henne och sov där inatt. sov hur skönt som helst, ville verkligen inte gå upp imorse :( men man måste ju satt... Men idag har fanny och jag jobbat på som bara den, klar med hela so'n hur skönt som helst! ;))

Pappa hämtade mig efter skolan, så åkte vi o hälsade på min farmor på sjukhuset, stackars lilla farmor :(:(

Idag får heeesten vila , för jag är jätte trött och vill bara ta det lungt ikväll, Sitter just nu på altan och har det hur skönt som helst :) As varmt ute ju :o Det e sommar asså! funderar på att ha shorts imorgon? men jag är ju likblek! :o Men ajja, man kan ju aldrig få färg annars! ;ppp





Kommentarer
Postat av: satt -.-

Ey, älskar din blogg men de är en sak jag stör mig på sjukt mycket! de år att du skriver "satt" i typ varje inlägg istället för att skriva "så att"!

kan du inte sluta med det? <3

2012-05-23 @ 21:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback