Gästblogg - Matilda den bästa

Tjatja alla nellies bloggläsare. Matilda den bästa som skriver.
Alla vet väll vem jag är ? Såklart ni vet !
Just nu ligger Nellie i sängen och tjockar i sig godis och kollar på vad jag skriver. Så jag kan ju inte skriva skit om henne direkt. Så jag får väll skriva något gulligt istället.
Nellie Lindberg min lilla gullefis. Nu är det såhär att jag typ gillar dig , som min kompis dårå. Eller nej inte gillar jag ÄLSKAR. Det är med dig jag kan prata , skatta med , mysa med , ha det kul med , helt enkelt ha det bäst med. Du är typ lika störd som mig.Kanske därför vi är bästakompisar ? Du vet saker om mig som ingen annan vet. HHEHEHEH :$ Och tvärtom. Vill bara säga att jag är sjukt glad över att ha dig som min vän. PUSS !

Hur som helst kanske ni vill veta vad jag och Nellie har gjort idag ?
Jag kom hem till henne runt 3 kanske. Vi snackade lite och fixade oss. Sen cyklade vi in till stan och köpte hårfärg , godis och redbull. Fyfan vad jobbigt där är att cykla ...
Vi har också kollat på film. Den hette shark night och skulle tydligen vara en skräckfilm. Den var liksom inte läskig den var bara äcklig för jag hatar verkligen hajar. Bläääääää.
Juste jag har noppat nellies ögonbryn. Hon grät och skrev.HAHAHAHA herre min gud säger jag bara.
Nu ska nellie få gästblogga på min blogg sen ska vi nog sova. Nellie är ganska jobbig att sova med om man säger så.Inget man vill göra varje kväll.Hon tar täcket och ligger typ på en. Jag har till och med ramlat ur sängen när jag har sovit med henne.Ja ni hör ju.Godnatt önskar Nellie och Mig (den bästa)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback