uppsala

Har preeciiiis kommit hem ;)
 
Idag firade mamma och pappa att dom hade vart gifta i 15 år , satt då åkte jag, mamma, pappa, och syster till uppsala , mamma och pappa gick och åt osv.. och så gick jag och malin , in på max, och åt lyxshake, sen in till donken och käkade hamburgare ;) sen bio :D shit vad bra den va!  Cockpit hette den :D rekomenderar verkligen den! ;)) 
Men aja , satt har precis kommit hem efter en toppen kväll.
 
Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon blir det upp och hoppa till skolan, fast jag egentligen är ledig ;) duktig tjej jag är va ;)
 
Min mobil har börjat cpa satt jag kan inte ladda över bilder till datan, satt det är ganska svårt att fixa bilder... :/ en blogg utan bilder suger hårt...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback