PAAAAANIIIIIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

jaa kul att data jäveln e död -.-
när jag skulle sätta på min data imorse så funka den inte :o startknappen lös men data skärmen e helt död :oo asså jag har alla bilder o sånt där! :/ stackars mig! jag ska lämna in den på lagning imorgon och kolla om det går och göra något åt det! jag hoppas verkligen att den kommer funka! :(

så jag är inte så värst glad..

så ni får nöjja er med gammla bilder från denhär datan ;)


En gammal fjortis bild på mig.. :pp


Har nyss vart i stallet och fixat det sista till hästarna. ska snart ta en dusch och hoppa ner i min OnePiece :)) myys.
aja, det va väll allt. oh juste- jag e fett depp.... Det är SKOLA imorgon :OOOOOOOOO
Jag vill verkligen inte det! det går så jävla semst så det är bara jobbigt att ens komma dit. och sen gå upp tidigt varje mogon -.- fyfan säger jag bara. skolan gå och DÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!

Blir att sova tidigt ikväll då, elr ja jag kommer säkert inte kunna sova ..:p hehe!


min data </3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback