du suger nellie....

Bara för att jag suger på att blogga så bjuder jag på två låtar istället!
men jag ska berätta varför jag inte bloggar nu.
För att jag är nästan aldrig hemma satt jag har tillgång till data och det har fuckat sig på mobilen satt jag kan inte ladda in mina bilder på datan och jag kommer inte in på blogg.se där häller, satt det är skit svårt för mig och hinna med då!
 
Men iaf min dag - Vaknade upp hemma hos fanny, och tittade ut genom fönstret och ser att det är världens jävla piss väder ute :oo suger ju! elr ja det är ju skit skönt och vara inne när det är sånt här väder ;)) hehe!
Men det ska ju lixom vara sommar nu! :(((
Men pappa hämtade mig vid ett , så åkte jag hem och böt om snabbt, sen åkte mamma och lämnade av mig vid det nya stallet satt jag fick fixa lite i boxen och så där ;)) och vet ni vad ? :D jag körde bil idag :D skit kul ju! + att jag äger på det ;) hahha! elr ??
 
Nu ska jag kolla lite bloggar osv... ;) sen sova förmodligen ;))
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback