älskar vädret!

Oh shit, nu är jag trött. har vart ute och gått i nästan en och en halv timme nu, för att det skulle vara visning här hemma, satt va ju tvungen och sysselsätta mig med något ;)
Ska bara vila lite grann nu, sen måste jag sticka ut i stallet och rida älsklingen :) hur ska jag orka ? mina ben e helt slut ju! ;) haha!

Dagen: Vaknade kvart i tio, gick ner och åt lite frulle, gick ut och solade i typ 100 timmar ;p stack ut och gick! satt nu har jag fått ganska mycke färg på mig ;) whiiioo! :D Nu, ut till stallet och rida! En ganska så igångsatt dag kan man säga! kommer känna mig nöjd sen ;)




Kommentarer
Postat av: x

ska du flytta? :o

2012-05-21 @ 19:32:48
Postat av: s

vart ska du flytt?

tight kropp?

2012-05-21 @ 21:30:20
Postat av: Anonym

heeeet ;)

2012-06-01 @ 14:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback