gullhäst!

Igår åkte jag ju hem till fanny, va med henne till stallet medans hon red, sen drog vi hem till henne och åt maaasssa godis och hoppa studsmatta osv... :p Skojjigt vare iaf! ;)

Mamma hämtade mig vid 11 idag, sen åkte vi till stan och hämtade upp denise och hennes kompis som skulle ta kort på oss när vi red. :) satt här ska ni få några bilder från idag, men inge klag nu asså, för han är inte igång , satt han är tjock, och jag suger på o rida just nu känner jag :p
När jag hade ridit klart så va matilda här , för vi skulle ta spruta :( och ajjj vad ont det gjorde ! :o
Innan vi skulle ta spruta så skulle vi fylla i en lapp om man va alergisk osv... då frågade dom om jag hade fått nån reaktion av vaccentaion (sta) förut. isf vad för reaktion ? då skrev jag,  ont i armen! det va faktist väldigt kul , jag och matilda tyckte det iaf...!




HAHA söööt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vilka fina bilder :) vem har fotat?

2012-05-26 @ 18:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback