matildas och min lyckade ridtur...

Förlåt för att jag inte bloggat idag, men har inte haft tid.

Matilda och jag vaknade runt 11-halv tolv nån gång. så gick vi upp och åt frukost, sen va vi ute o hoppa studsmatta ett tag , la i en hårfärg i mitt hår eftersom jag hade utväxt... satt nu är det nästan fixat också. Sen stack vi ut i skogen och red och gissa hur det gick ? hmm... ja man kan väll säga såhär vi avslutade våran ridtur med att båda låg på marken.. HAHAHA!
Vi skulle hoppa över ett dike, då fick metanol, världens ryck och sparkade jätte högt och jag flög fram på halsen och försökte hålla mig kvar men det gick inte, sen så stack han iväg mot elon som matilda red, och då började han också hålla på så då ramlade/hoppade, hon också av,och hästarna stack iväg, men tillsist fick vi tag i dom som tur va, jag vrika min fot när jag skulle sprinag efter honom, och matilda skrapade upp knät. HAHA lyckad ridtur osv... men det va jävligt kul iaf ;)

Kom hem från matilda , för ett litet tag sen, satt nu tänkte jag väll gå och FÖRSÖKA sova lite, för imorgon bär det av till falun! är sjukt taggad asså!
g'night ;*



Nörd bild från igår ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback