upppppppdatering

Hejj, förlåt för att jag inte uppdaterade något igår , men jag va hos min syster och sov.

Vi gick på vårat första friskis och svettis pass, det va riktigt kul faktist, men inte så jobbigt som jag trodde men det är ju bara att jag får gå på ett jobbigare pass nästagång! ;) nu jävlar nellie ska du träna! HAHA! Men så somnade vi ganska tidigt igår, elr jag låg och vred o vände på mig hela natten , skit jobbigt. :o

Men iaf, fanny kanske kommer hit sen, så ska vi rida en liten sväng i skogen , sen ska jag packa, och dra hem till fanny och sover där förmodligen, för imogron bär det av till värmland :D ska bli skit kul!
Linus skulle egentligen kommit hit idag, men det blev inte så, för att det är så långt att gå från bussen och hem till mig! Triiist asså :((( buhuhuuh, men nu sitter jag forever alone här hemma ! peace förfan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback