skola imorgon...

Det va hur skönt som helst o åka ut till sommarstugan , låg vid vattnet och sola i flera timmar ;) har fått pytte lite färg iaf , bättre än ingenting ju ;p sen åkte mamma och jag ut till stallet och fixade allt, pallade inte rida idag, behövde komma hem och duscha och förberera mig lite inför skolan imorgon -.- Asså jag vill verkligen inte till skolan :( jag vill ha sommarlov!!!! Det har knappt vart nån sommar i år , känns inge bra! Men aja det är bara att bita ihop och köra på ;)
 
Just nu sitter jag nyduschat i soffan och kollar på tv, och snackar lite med kevin ;) Ska snart fixa mina naglar lite tänkte jag :D
Kul inlägg osv... men jag lovar jag ska bli bättre på att blogga ;))
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback