helgen

Amanda och Nelly kom till mig vid fem igår kväll, så åt vi lite god mat och chillade på mitt rum, sen gick vi ut och sprang i snön och brottade ner varandra xD haha asså jag sög på att få ner dom. :p men nu har jag kommit på ett sätt som gör att amanda alltid ramlar :D hihi! sen låg vi och kollade på tv, så ringde simon och fråga om han och jocke fick komma hít och sova, och det fick dom göra, satt vi sprang in till toaletten och sminkade oss snabbt innan dom skulle komma, fast mitt hår satt i en toffs och såg helt sär ut... HAHA asså det va verkligen skit fult xd men jaja, vi skulle ju typ bara sova satt. ;)) så vi va 5 stycken som sov i mitt rum och snacka om att det blev varmt :o och alla böt plats hela tiden ;p och jag har inte sovit nått alls inatt :o kunde inte sova... *****! ;)

Och idag åkte jag Nelly och Amanda till bresse, i det fina vädret. det va faktist as skönt och vara ute och gå på isen i solskenet ;) hehe! och så drog vi varandra på isen xd jag satt mig på rumpan så drog dom mig! :p haha vilka töntar vi är! vi fick alla blickar på oss. Meeen jaa man e ju som man e....


Nu ska jag gå och hoppa ner i sängen och sen sova :) Pusss!




Kommentarer
Postat av: Linda

DUU... de där kan man tolka lite hur man vill tycker jag. Inge snusk under täckena va ??? :)) / puss

2012-02-12 @ 22:15:31
URL: http://katgladochtacksam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback