chill dag

Va ju ner på stan och solade med matilda idag ju, och det va hur skönt som helst! jag somnade nästan ;) haha!
Men iaf- matilda fick sola före mig för alla va upptagna, men hennes dörr gick inte att låsa så jag fick sitta och hålla mot dörren så ingen kom in. ;)
sen fick jag gå o sola, men lixom matilda och jag betalade lika mycket men vi fick sola olika lång tid :o ?? fatta ingenting.. men jag fick sola lite längre än vad jag skulle, men det gjorde ju ingenting för mig :D men jag fick ingen färg om man säger så... :( buuhuuhuuh!

Sen gick vi ner på stan ett tag-Vi fick med oss en varsin tröja hem :D hihi! den är hur mysig som helst! :D kan lägga ut bild på den imorgon ;)

När vi kom hem åt vi lite mat sen la vi oss i sängen o kolla på film :D MYS! jag va tvungen att flytta min säng idag för jag va så trött på min mublering (sta) så sägen står jätte fult men det är hur skönt som helst när den stårhär :D  Nu sitter vi vid en varsin data. som vanligt....


Matilda smygfotta mig . ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback