lite smått och gott..

Fööörlåt för att jag inte blogga nått igår men jag hade verkligen inge lust. visste inte riktigt vad jag kunde blogga om .. ?

Men iaf... kvällen va trevlig ,vi åt god mat och satt och prata bara. sen gick vi ut och sköt reketer och då kom raketen rakt emot oss så vi skrev som fan och sprang där ifrån :p HAHAHHAHA! trodde jag skulle dö typ ju..
Senare mot kvällen så skulle vi cykla och vara med en ^^ men när vi hade cyklat hela vägen dit så sa han bah; men det va ju imorgon vi skulle vara :o så det va bara för oss att cykla hem igen... HAHA! snacka om pinsamt ;$

aah vad mer ska jag säga ?

joo kan säga lite vad jag gjort idag- jag och matilda vaknade vid kl ett ungefär idag. sen så har vi bara latat oss och lite så .. och innan jag åkte hem skulle vi ut och åka fyrhjuling, den funkade hela vägen bort. men inte hemmåt .... :o asså den startade och gick typ 2 meter sen dog den igen :o HAHA fyfan så jag och matilda höll på. sen kom det bilar och allt så fick vi putta in den snabbt mot kanten. asså det va riktigt jävla dryyyygt :p men sen som tur kom mamma och bokserade hem oss :D HIHI! aja det va min dag.

Nu sitter jag och myser i min OnePiece! (a)


Gulliga lilla frasse :D!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback