min dag...

Tjeniiiixen ;)
Har varit på cherleedingen idag efter skolan, gick gick väll sådär, men det va kul ;) jag ska lära mig stå på händer mitt på golvet :p och sen lite andra små saker ;)))

Sen har jag vart hemma och pluggat lite geografi -.- fyyfan säger jag bara. men jag har lite kvar, så åker tidiga bussen imorgon och så kommer linnea och hjälper mig med det i skolan, för vi ska lämna in den imorgon på bgn .. Världens bästa Linnea som kommer och hjälper mig för att jag e efterbliven xd <3 Puss på dejj!
HAHA.

Men har nyss duschat och så, så nu ska jag kolla film och sova. för klockan står på 6.00 imorgon bitti. tar bussen halv 8... fyfan kommer dö ;)


Jag längtar som fan till helgen!!
på fredag ska jag förmodligen vara med Linnea :D
Sen lördag- vara med bästavän som jag har saknat suuuperduper mega mycket! <3
Oh Söndag, kommer Denise och ska rida elon :) kan berätta lite mer om det sen varför hon ska det :)




Ge mig sommar snäääällla! Och tagga Turkiet! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback