rubrik suger ***

Föööööörlåååt! jag bloggade inte på hela dagen igår typ. inte bra asså :( jag ska bli bättre på att uppdatera.

Men iaf, vi hämtade ju sofia i stan vid 5, och sen åkte vi hem hit, och kolla på film och chilla hela kvällen men massa gottgott ;) vi gick och la oss vid 3 :o och sov till kl ett. inte bra asså :o jag sover fan till ett varje dag!

så ikväll ska jag försöka gå och lägga mig ganska tidigt så jag kommer upp tidigare imorgon. vill inte sova bort hela dagarna :/

men nu körde vi in sofia till stan så tog hon bussen hem :/ saknar henne redan. hehe :)
sen åkte jag och pappa och köpte mat till mig från vita elefanten (a) tack pappa!

och nu har jag äntligen duschat och klätt på mig mjukis kläder! så skönt :)

hahha- idag när jag och sofia skulle gå ut till stallet och ge hästarna eftermiddagsmat så kom inte Elon, jag bah shit han har rymmt :o för han är alltid en sån som vill ha mat. hehe! men iaf sen så hade han krypit under staketet och gått ut i sommarhagen och ätit gräss :p hahha cp häst! men när jag gick fram till honom så stack han ifrån mig såklart " stack ut på åkern så jag inte såg honom längre men sen hade han sprungit runt åkern och in i trädgården och ställt sig och ätit fågelmat :p hahahhaha störd häst!


Min lilla bus ponnie :)

Bjussar på en ursexig bild som e gammal ;) vad tycks ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback