söndag

sitter o passar matildas marsvin just nu så inte katterna ska äta upp dom :p haha. för matilda är ute och städar buren . ;) vi har inte gjort någonting alls idag förutom o ätit frukost och legat i sängen oh inte gjort någonting.

Vid två tiden kommer mamma och hämtar oss så ska vi hem till mig en snabbis så jag kan få byta om, sen drar vi in till enk och ska köpa skidsaker. eller jaa... jag ska köpa en skidhjälm och matilda skidställ tror ja :)

Och imorgon är det skola igen.. ohno! jag har ingen att vara med för att alla dom jag brukar vara med drar till falun :( och jag åker inte dit förns vecka 16. buhuuhuhu :( ledsen chey. Det suuger hårt!

menmen... jag får sitta själv och jobba på hårt ;)

det va dedet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback