v-rås

Det blev aldrig så att jag gick o la mig tidigt igår! hehe kl blev 3 innan jag försökte sova! men ikväll SKA jag försöka sova mkt tidigare kanske redan vid 12-1 ?för det är inte okej att vakna så sent som jag gör!! fy nellie!

Men idag vaknade jag strax innan ett och sen fixade jag mig direkt och sen så åkte jag mamma och pappa till ikea och kollade lite, jag hitta ett sängbord som jag vile ha! ska önska mig det tils jag fyllet år :D sen så kolla jag feter sängram , men det finns inge sängram tilll 120 :oooo stört! så jag ska kolla på ett annat ställa om dom har sängram. hehe ;) jag SKA ha en sängram!

Men iaf jag kom nyss hem därifrån, och nu sitter jag och skypar med pontus! ;) kulkul...


tja jag e fjortis.... -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback