låång dag

Elin och jag vaknade vid halv ett , eller ja mamma ringde mig satt jag vakna, och det va tur för jag hatar verkligen och sova bort dagarna! Men elin åkte hem ganska så tidigt idag, då stack jag ut i stallet dirrekt och fixade allt till hästarna så jag inte behöver gå ut mer ikväll ;)
Sen åkte pappa och jag till fanny och lämnade bommarna. ;)
Satt kom hem för nån timme sen, har hunnit äta lite sen har jag inte gjort nått mer, jag fastnade i min säng ;) hhee!

Men ska ta och ta av mig mina äckliga och skitiga kläder sen stallet, sätta på mig lite myspys kläder istället ;) sätta igång och städa rummet kanske ? för det ser ut som en BOMB har vart här inne! :o

Får se vad kvällen har o ge ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback