duktig tjej

Frölåt för att jag inte bloggat nått men jag har inte haft nått och blogga om så känndes lite onödigt då...

Men jag har iaf vart med fanny hela helgen, hon kom hit i fredags kväll och stannat kvar här tills idag, vi har haft jävligt kul faktist, vi har kollat film typ, fixat i stallet osv...

Idag vaknade vi kanske runt 10 ? Sen åt vi frulle, och fixade sommarhagen till hästarna, släppte ut dom där en liten stund, sen stack vi ut i skogen och red som jag inte gjort på evigheter :D ååh det va så himla mysigt!
+ att fanny och jag har bestämmt att vi ska komma igång med hästarna ordentligt som vi gjorde för några år sen , jag har Elon och hon Metanol, sen ska vi börja träna och allt! :D och vi slipper sälja Elon då också! så jag är sjukt jävla glad över det :D hihi!

Fanny åkte hem för några timmar sen, då stack jag ut och gick i det fina vädret! galet skönt va det, måste ta sånna promenader mycket oftare! ;)


Fan vilket rörigt inlägg känner jag men ajjjjja.... ;)


Kommentarer
Postat av: kerstin

wtf, har du inga byxor på dig :O?

2012-05-13 @ 22:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback