tråkigt skit.

Personligt:

1. Ditt fullständiga namn? - Nellie EleonoraTess Lindberg
2. Korrekt ålder? - 8 februari 1998
3. Längd? - 159
4. Vikt? - för mycket
5. Smeknamn? - nellie
6. Vart bor du? - Utanför Enköping
7. Vad gör du på fritiden? - är med vänner och rider
8. Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - Kort ,mullig, brunt , ganska långt hår..
9. Vad är du mest missnöjd med din kropp? - Magen, benen
10. Vad är du mest nöjd med? - ögonen
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? - hm jag vet inte
12. Vad vill du jobba som äldre? - Frisör eller inredare..
13. Hårfärg? - brunt
14. Ögonfärg? - grön,blå,grå
15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - Blir lätt irriterad, och är världens tönt
16. Kan du själv säga att du ser bra ut? - Ibland kanske
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - Väldigt mycket men jag orkar inte göra nått åt det, men jag ska.
18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - smink..
19. Någon vana? - Inte vad jag kommer på
20. Lyckotal? - inget


Romantik:


30. Vill du ha ett förhållande? - jag vet inte
31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - Äldre.
32. Är du kär? - hm jag vet inte
33. Tycker någon om dig mer än som vän? - japp
34. Är du redo för att satsa på ett förhållande? - hehe jag vet inte...
35. Hur långt vill du gå med din tjej/kille? - jag svarar... jag vet inte . IGEN!
36. Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - Jaa det gör jag verkligen.
37. Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - Jadå
38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - ja
39. I din klass? - Nej


Från kram till sex:

40. Har du kramat motsatta könet? - ja
41. Har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - jadå
42. Har du kramat någon du tycker om inför folk? - ja
43. Har du pussat någon i motsatta könet? - Ja :)
44. Har du pussat någon i medsatta könet? - Ja
45. Har du pussat den du tycker om? - Ja, såklart!
46. Har du pussat någon inför folk? - Ja
47. Kysst någon inför folk? - Ja
48. Hånglat inför folk? - Ja
49. Vem var ditt första hångel? - S
50. Hur många har du hånglat med under en kväll? - vet inte
51. Vem är ditt bästa strul? - haha jag vet inte ;p
52. Och vem är ditt senaste? -...
53. Ditt snyggaste hångel? - haha jag vet inte ;b
54. Skäms du över att hångla inför folk? - nej
55. Haft sex med någon på offentlig plats? - Nej


Tankar & skit:
56. Har du någon fobi? - nja, fötter kanske...

57. Har du någon allergi? - neopp

58. Vad tänker du på innan du somnar? - massa

59. Vad är de första du tänker på när du ser en person? - Ansiktet

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!

60. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - Att jag är snygg.
 61. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - Svår oh välja.
62. Vad kommer först, killen eller din bästa vän? - bästavänen trorja.
63. Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - assåå... hm.. hehe ;p

Vad väljer du?
68. Oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-?  - icke oskuld med åldern 13
69. Vänskap eller förhållande? - Vänskap
70. Snyggaste killen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen i stan med finast personlighet? - snyggaste killen med sämst personlighet 
71. Vad är sexigast, naket eller underkläder? - underkläder
72. Hur gammal är du helst i mellan 7-13? - 8
Skulle du?
73. Kunna byta liv med någon? - Ja
74. Isåfall vem då? - Erica mohn Kvam
75. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - Göra allt en kille gör.
76. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - njaaa
77. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? - jaa
78. Kunna sova ute på vintern? - nej

79. Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - ja, men vet inte vilket land
80. Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - Absolut inte.
Klädstil:
81. Anser du dig själv vara en speciell stil? - nej
82. Vad klär du dig i oftast? - det jag tycker är snyggt oftast.
83. Tänker du alltid på vad du tar på dig? - Ja
84. Klär du dig dyrt? - nja, ibland kanske
85. Vad kör du på: Fashioncorestilen, Fjortisstilen, Bratstilen, Modestilen, Vanligt eller något annat? - vanligt

Senaste 48 timmarna har jag?
86. Pussat någon? - nej
87. Haft sex? - Nej
88. Fått en kram av en helt okänd? - ja
89. Ringt någon? - ja
90. Blivit uppringd? - ja
91. Funnit kärleken? - Nja
92. Kollat på google? - Ja

SISTA FRÅGAN!
93. Hur lång tid tog detta? - Räkna inte :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback